wtorek, 7 lipca 2015

Podsumowanie naszej nieobecności

Czeeść! Dawno nas tu nie było, ale wracamy. Jak pewnie zauważyliście (haha). Pokażę wam trochę zdjęć z ostatnich wydarzeń i troszkę poopowiadam o tym co się zmieniło od ostatniego mojego postu. :)


*Przede wszystkim zmieniłam niesamowicie swoje nastawienie do życia, mam więcej energii i cieszę się z życia.
*Od tego roku moim ulubionym sportem jest koszykówka siatkówka
*Stałam się wielkim mulem książkowym i potrafię przeczytać dwie grube książki wciągu miesiąca (albo mniej)
*Zakochałam się w serialu ''the walking dead'' (polecam wszystkim obejrzeć wszystkie sezony)


*Zaczęłam regularnie biegać i ćwiczyć, codziennie cieszę się z efektów mojej ciężkiej pracy
*Jestem dumną posiadaczką mojej ukochanej lustrzanki
*Rozwinęłam niesamowicie mojego bloga
*Po raz pierwszy na mojej głowie pojawiło się trochę farby


*W podstawówce prawie nigdy nie spędzałam czasu na nauce i miałam średnią powyżej 5.0, teraz w gimnazjum się to zmieniło i akurat udało mi się wyciągnąć średnią na czerwony pasek
*Coraz częściej myślę o tym co sprawia mi największą radość - kim chcę być w przyszłości? (mam prawie 14 lat, a tu takie poważne przemyślenia, tak wiem.. to trochę za szybko, ale cóż...)
*Mój charakter całkiem mocno się zmienił (więcej się uśmiecham i porażka tylko dodaje mi siły, a nie załamuje)


1 komentarz:

  1. Hej, ostatnio weszłam na waszego bloga i muszę przyznać, bardzo mi się on spodobał. Jak przeczytałam, że powracacie bardzo się ucieszyłam, ale szkoda, że nikt nie skomentował ostatnich postów. Wiem jakie są one motywujące, więc postanowiłam wam pomóc. Obyście ruszyły z wielką weną. :*
    Ja również mam bloga, ale nie będę wam niczego narzucać.

    olucha20.blogspot.com

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń