czwartek, 2 lipca 2015

Powracamy!

Coś wam opowiem o sobie ponieważ dużo się zmieniło w ten rok :)

- w tym roku skończę 14 lat.
- idę do 2 gim.
- Nie jestem z Oliwią już w klasie ;(
- Muzyka wciąż to kocham.
- Gram na pianinie już pełne 7 lat
- Polubiłam dżinsy i rurki :)
- czasem spódnice
- ostatnio wróciłam do tańca Hip Hop itp. ♥
- Kupuję sobie deskorolkę Fish-kę :)
- Uwielbiam żelki :)
- Kompanie w jeziorze basenie aww....
- Aha no tak zmienił się mój wygląd!
- ścięłam włosy w styczniu :)
- pożegnałam się z grzywką ;)
- znowu zapuszczam tylko tym razem do brody ;)
- uśpiłam niecały miesiąc temu mojego psa Owczarka Niemieckiego :(
- od 30 września roku 2014 w moim domu jest Pies Fifi
- Kocham Trylogię Veronicy Roth pt: Niezgodna
- i najśmieszniejsze Ledwo zdałam do 2 klasy ☺☻☺☻
- Prawie zapomniałam :) Jak widać na zdjęciach głównie ubieram się na czarno ;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz